MY SLIDE

My Name is Ariza Slideshow: Ariza’s trip from Makassar, Sulawesi, Indonesia to 3 cities Jakarta, Bandung and Biak was created by TripAdvisor. See another Indonesia slideshow. Create your own stunning slideshow with our free photo slideshow maker.

Dia selalu ada dengan kenyamanan yang selalu kita dambakan


Hati bertaut kisah yang sulit untuk digambarkan. yang ada hanyalah ribuan perasaan mengharu biru. Antara rindu dan dendam, mencintai dan membenci, antara sahabat dan persahabatan. Semua hanyalah keadaan dimana kita merasa bisa untuk dimengerti dan dicintai APA ADANYA

CARA ROMANTIS MENYATAKAN CINTA

Hanya dirinyalah menjadi igauan dikala jaga,menghiasi mimpi dikala lena.Perasaan cinta terhadap si dia mendesak-desak agar diluahkan.

Namun,lidah bagaikan kelu,mulut bagaikan terkunci.Lalu bagaimanakah caranya menyatakan isi hati.Bagaimana caranya agar si dia mengerti cinta yang membara dijiwa..

Bukan sedikit yang kadang-kadang menghadapi masalah meluahkan perasaan hati kepada orang yang dicintai.Selain rasa malu dan segan,faktor-faktor seperti takut bertepuk sebelah tangan juga menjadi puncanya.

Oleh itu,penulis akan memberikan 10 cara romantik yang boleh digunakan oleh mereka yang menghadapi masalah untuk menyatakan perasaan sebenar kepada si dia dan mengucapkan 'I Love You'.

● Tempah kek khas yang bertulis 'I Love You' dan beri kejutan ketika menghadiahkan kepada si dia.

● Gubah satu lagu yang menyatakan cinta anda pada si dia dan nyanyikan didepannya.

● Kirimkan pada si dia kuntuman ros berserta kad ucapan 'I Love You' awal-awal pagi pada waktu dia baru bangun dari tidur.

● Upah pelukis melukis potret si dia dengan tandatangan anda berserta ucapan 'I Love you' dan hadiahkan pada si dia dihari istimewanya.Lebih elok jika pandai melukis,anda sendiri yang melukis potretnya.

● Buat iklan di majalah kegemaran si dia tentang perasaan anda padanya.

● Buat sekeping kad ucapan hasil kerja tangan anda sendiri dan catatkan tentang rasa kasih,sayang,rindu dan cinta anda pada si dia.Poskan ke alamat rumahnya.

● Tulis sebuah puisi cinta untuk si dia.

● Senaraikan pada sekeping kertas atau kad sebanyak 100 sebab atau lebih kenapa anda menyukai dan menyintai si dia.

● Hadiahkan benda yang paling disukainya dan selitkan nota ringkas bertulis 'I Love You'(atau cukup 1 4 3 saja).

● Kirim MMS,wallpaper,theme atau screensaver cinta bertuliskan.."(nama si dia)..I Love you.. ke telefon bimbitnya.

Demikianlah 10 cara romantik yang dapat penulis senaraikan bagaimana untuk anda mengucapkan 'I Love You' kepada orang tercinta.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

Silahkan komentar anda: